WOW Smoothie boxen

Wij hebben 3 opties speciale boxen samengesteld. Kies een WOW ProefBox, MaandBox of DetoxBox!

Hoe werkt het ?

Veelgestelde vragen

Retourneren

Mag ik mijn smoothie box retourneren?

Retouneren is helaas niet mogelijk omdat het gaat om vriesproducten.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

De order wijzigen of annuleren is mogelijk. Bestellingen die op dag A binnen zijn voor 23:59 worden op dag B geleverd tussen 17:00 en 22:00. Wil jij de bestelling wijzigen of annuleren dan dient dit te gebeuren voor 07:00 op dag B. De wijziging of annulering kan enkel per email op :klantenservice@wowsmoothies.nl

Onze collega’s zullen u helpen de bestelling aan te passen.

 

Verzending

Op welke dagen wordt er geleverd?

Leveringen vinden van dinsdag t/m zaterdag plaats, uw pakket verzenden wij met onze parcel partner QSTA.

Kan ik mijn smoothie box ook ergens ophalen?

U kunt uw smoothie box altijd ophalen bij ons aan de Lage Brink 5-7 in Apeldoorn.

Wat gebeurd er wanneer ik niet thuis ben bij een levering van mijn smoothie box?

Omdat het een bevroren product betreft kunnen wij dit pakket helaas maar éénmalig aanbieden. Dus zorg ervoor dat je thuis bent op het aangewezen tijdstip van de levering! De verantwoordelijkheid en het risico ligt in dit geval bij u!

Kan ik kiezen op welk moment van de dag er wordt geleverd?

Helaas is dit niet mogelijk, de leveringen zullen plaatsvinden tussen 08:00 en 19:00.

Wat als ik de verkeerde smoothies heb ontvangen?

Bij het ontvangen van een foutieve bestelling sturen wij de missende producten alsnog kosteloos naar u op. Neem hier voor contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

De order wijzigen of annuleren is mogelijk. Bestellingen die op dag A binnen zijn voor 23:59 worden op dag B geleverd tussen 17:00 en 22:00. Wil jij de bestelling wijzigen of annuleren dan dient dit te gebeuren voor 07:00 op dag B. De wijziging of annulering kan enkel per email op :klantenservice@wowsmoothies.nl

Onze collega’s zullen u helpen de bestelling aan te passen.

Hoe wordt mijn smoothie box aangeleverd?

Uw smoothie box zal in een kartonnen doos geleverd worden.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden wij aan?

De betaalmogelijkheden die wij bieden zijn iDeal, Paypal & creditcard.

Kan ik contant betalen?

Bij ons kan niet contant betaald worden.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Jouw factuur kan je vinden onder “mijn bestellingen” via jouw email of account.

Hoe snel word ik terugbetaald na het annuleren?

Mocht jij een bestelling annuleren dan kan jij binnen 3 werkdagen een terugbetaling verwachten.